Monday 9 April 2012

wedding


assalamualaikum..
lama kan aku tak update blog,
last update pon 3 minggu lepas, hehehe
tapi insyaAllah, minggu ni nak update selalu rasanya,
aisehh, macam sempat ja, sempat rasanya kalau aku tak bukak benda laen
actually aku tak update sebab aku sibuk jugak la,
sibuk lagi hang ni syafa, mengalahkan VIP kot, hihi
lagi satu broadband aku habis limit, biasalah bila selalu download mcm2 benda, 
cepat ja dea habes limit, maxis2, haha

entry kali ni nak cter pasai kahwen or dalam bahasa kampung aku yg dipanggil wedding, ngeeee~
seperti tarikh di atas
25/03/2012
family aku mai sini, asyik3
suka ja ea kalau mak ayah mai,
setilah, sapa yg tak suka kan
bukan senang mak ngan ayah aku nak mai,
kalau dapat mai tu kira satu rahmat n anugerah bg aku,
aku memang bersyukur sangat2 lah kalau selalu mcm tu
terima kasih ya Allah, even mak ngan ayah aku mai dua hari ja, aku dah cukup bersyukur daaa :)


yg kahwen nya cousin aku,
rumah dea kat gombak,
kat dewan taman sri gombak
dekat la jugak dgn UIA gombak, hehe


family aku mai sini hari jumaat mcm tu lah,
kenduri tu hari ahad
best jugak lah,
cousin aku ni kahwen dgn anak dato', dgn anak saudara Yusoff Haslam,
so, kiranya masa aku p sana tu jumpa lak seangkatan Yusof Haslam tu,
dapat la jumpa hero aku , Shamsul Yusof <------ eleh, ya ka hero aku? hik3

haaaa, ni gambar cousin aku yg kahwen tuuu

ramai la sedara mara, kaum kerabat, adik beradik, sepupu sepapat, mai wedding nih
ya lah kan, normallah tu, sambil2 attend wedding, ziarahlah sekali kan,
bukan selalu la ni nak gather satu family besaq mcm dulu dah,
masing2 dah busy, n dah besaq2 belaka,
dah kahwen n dah ada tanggungjawab laen


ni gambar aku ngan makcik aku,
hihi, muda lagi kan makcik aku? umur dea baru 25 tapi dah ada anak dua dah pon,
memang kalau dea tak bagitau dea dah kahwen, dah ada 2 anak, memang org ingat makcik aku ni,
still single mingle jingle bell bell lagi,
hihi
siap ada yg mengorat lagi dea kat wedding tu,,
aku tadak lah pulak org nak ngorat,, sobs3x,, hahahahhahahaa
buat sadis lak syafa oooooiii,,kikiki
sekali makcik aku pegang 2 org anak dea hat comey lotey tuh,
semua beralih tengok, laaaah, dah ada anak kaa?? hahhahaha
lawak toi,
so, dont judge people by looking at their appearance, hihi
 ni anak2 makcik aku...

ni anak yg first
Ainnur Qaisara

ni yg second
Aiman Qusyairi

comey2 kan? macam aku,, hik3

hat dua org ni pon comey gak pa,
adik aku dgn anak cousin aku jugak
sihat2 betoi dua org ni,
kalau kata dua beradik pon org percaya nih, haha


makcik aku dgn aiman


ni time dah habes makan dah pon,
ye la, takkan after makan nak terus balik kan
stay dulu lah,
dah la rumah jauh nuuuu, haha
haaaaa, kat rumah makcik aku ni lah aku selalu tinggai barang2 kalau cuti panjang
takmau bawak balik, banyak sangat, hehe
n moment dgn makcik aku yg aku tak leh lupa bila dea bawak aku p KLCC dgn berselipar toilet,, ngeeeee~
macam lawak ja bila teringat balik, hik3

aku pakai spec sapa ntah ,
ayah aku bg... hehe
comey ark weeeh? habaq la kata comey,
haha
aku balik dr wedding tu dlm pkol 4 mcm tu lah
after mandi solat semua,
ayah aku hantaq balik UIA
sedeyh kot wehh :'(

even dah umur 19 tp setiap kali nak pisah ngan parents mesti air mata aku menitik2, huhu
huwaaaaaaaaaa :'(








No comments:

Post a Comment